Sunday, March 6, 2011

my FirsT pOstiNG 4 mY nEW blOG.. ^_^

Assalamualaikum...
Hai......
Annyeonghaseyo...
Kon'nichiwa...
Ciao....
Hola...

Diz is my new blog.. blog yang lama sy dh tak guna sbb ianya khas untuk pembelajaran saya shaja, so i create diz blog 4 sharing da information with all my friends.. Sharing is caring right..? So, jika ada maklumaty apa2, kongsi-kongsi la yerp..

Now, let me introduce myself..

tet..tet..tet..tet.. 

Name: Mohd Baidillah Bin Bahaman
From: Kuala Terengganu
Age: Going 2 be 21 diz October
Study: Universiti Malaysia Sabah ( UMS )
Course: Communication ( Mass Comm )

Da Most Important Is......

I'm da Die-Hard-Fanz ARSENAL!!

ARSENAL 'Till i Die!

Hahaha.. sorry sbb terlalu besar ayat 2... terlalu beremosi kalau bab2 Arsenal ni....

4 da conclusion, i'm simple.. Semua orang bleh jd kawan saya.. Saya nak kawan dgn semua orang di sekeliling saya.. Kalau kita ramai kawan maknanya ilmu yang kita akan dapat akan semakin bertambah... 
SO, " Berkawan Biarla Ramai, Musuh Jgnla Dicari"  
Sekian saja la pengenalan saya ya... kalau ingin mengetahui dgn lebih lanjut, kunjungi la FB saya..

Assalamualaikum W.B.T.
^_^

me n my beloved frenz at k-box. ^_^

No comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates