Monday, March 7, 2011

aSSgmNT oOO0 AssGMnt...!

Assalamualaikum..
Konichiwa..

Semasa menulis post ni, aku bru je siapkan assgmnt utk dihantar minggu ni... tp i still got one more assgmnt..
Dalam minggu ni shaja nak tiga AssgmnT yang perlu dIhantar..


Tp skarang aku bukan nak ckp pasal assgMnt aku yang melambak 2, tapi nak crita tentang sikap pelajar - pelajar ipt skrg ni...

" BUAT ASSGMNT LAST MINIT"

Masalah ni x terkecuali jugak la dengan aku sendiri.. 
kawan - kawan aku pun sama jugak la.. ada masalah buat assgmnt last minit..

Persoalannya sekarang..

" Kenapa Mesti Buat Assgmnt last2 Minit "

 ish2.. terdapat banyak alasan yang bermain dlam fikiran kita kan tentang masalah ni..
ni aku bg list skit alasan yang aku yakin korang semua pon akan fikir camni... 
kejap ye.. 

****************************
( thingking )

1. Asyik nak bertangguh. ( ni mmg slalu aku rasa )
2. MALASS!!!! ( sikap yang manusia mmg xbleh ubah )
3. Buat kerja yang x berfaedah dulu. ( kalau aku slalu main PES )
4. Yang ni lagi power, Bergayut dgn gf/bf 24 hours.. ish3 ( nasib baik aku xde gf.. hauhuahua!! )


Aku rasa ni la masalah yang sering kita lalui bila nk buat assgmnt..
ada je benda yang menggagu kita kan..
tp kalau hendak berjaya kita kena motivate diri kita sendiri

Macam mana nak motivate diri kita sendiri??
" Tepuk dada, tanya selera "
pikir la sendiri yang mana baik yang mana buruk...

( Kesan daripada kem baru2 ni x hilang lagi n xkan hilang kot.. 2 yang naik semagat je ni... huahuahua!! )

ok la kwan2, skrg nak seiapkan Jurnal Mass Comm plak.. EN Lee ni x leh kira sgt..

hbs buat analisis jurnal nk crita lg.. byk lg benda nak kongsi ni..

stay tune...

Adiosaa....

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates