Wednesday, October 21, 2015

Assalamualaikum W.B.T

Yess! Akhirnya aku berjaya buat "comeback"

Alhamdulillah..

Selepas hampir 3 tahun menghilangkn diri dari dunia blogging ni, akhirnya kekuatan utk menulis dtg lagi..

Ya Allah, aku rindu sgt kt buku nota aku ni.. Bila difikirkan balik banyak sgt input yg nk dikongsi..

Selepas Grad dr UMS, aku trus kerja..

Rezeki aku.. kerja dgn mama.. Untung mama ad busines.. Mana tau akn dtg bleh tak over.. Hahaha!

Even aku amik degree bdg kewartawanan tp aku kerja bidang usahawan..

Itula yg dipanggil rezeki masing2.. Allah dh tetapkan rezeki kita dimana2.. Walaupun sumber rezeki kita tu x sebesar mana, tp bersyukur lah pada yg Esa.. Kerana Allah mengetahui apa yg terbaik utk hambanya..

Mgkin rezeki kita bekerja sbgai org bawahan tp dengan tekad dan kesungguhan dan juga keikhlasan kita bekerja, in sha Allah, Allah akn mengurniakan rezeki yg lebih besar kpd kita..

The most important thing is, bersyukur dgn apa yg kita ada dan apa yg kita dpt..

Oke la.. Sampai sini dlu ucapan "comeback" sy..

Hehehe

Sperti yg sy janjikan kpd kwn blogger sy, Aienal, next post sy akn post sedikit pasal group yg sy handle skrg ni.. group GanuGooners..

Group ape tu???

Nak tau?

Stay Tune..

Assalamualaikum..

^_^

No comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates